Inslagning av svenska bok

Ja nu går ju sebastian i ettan och han har fått en sv bok som jag då ska slå in i papper.. som ni säkert alla minns att man brukade göra när man gick i skolan.. Ganska lätt hade jag för mig att de var, men icke. De knölade sig, boken blev svår o stänga osv.. SUCK!!!!
Jag gav upp.. testade nu för en stund sen igen och denna gång klarade jag det faktiskt. Men ska det verkligen vara så svårt??? Är de jag som är dum bara eller?? Hahaha...

Tacksam för tips från mammor som själva har skolbarn.

Detta var kanske den första boken men absolut inte den sista!

Och sen tänkte ja när ja satt där o tejpa, ska man verkligen tejpa, tänk om boken går sönder när man drar loss det? Vad händer då?

Shit, jag är inte ny mamma, men i de här gamet är jag verkligen sprillans ny.. haha...

Jaja.. nu tänker ja glömma detta för en stund..


Igår var Hampus ledig från dagis så vi gick till Musiklekis, jag, Anna, Therese, Malin, Signe med barn bestänmde oss för att gå dit o de lär vi fortsätta med. Barnen behöver någon form av stimulering varje dag anser jag och detta är ju PERFEKT!

På kvällen var de fotbollsträning för sebastian, jag stanna kvar o kolla, drack kaffe o snackade skit med Terese.
Alltid lika trevligt!

Idag har jag och Edvin varit hos Therese, även Anna o Elin har varit där, drack kaffe o snackade lite..

Ja har väll inte så värstans mycket mer intressant att skriva..

DET FINASTE OCH BÄSTA JAG HAR


















MINA ÄLSKADE UNGAR!!


Kommentarer
Postat av: malin

haha.. minns sj när man va liten och fick välja papper att ha runt boken.. tur de gick bra sen dah =)

Joo men ja kan komma bort till therese så får vi se hur många som går med till kupan, Hoppas man gör nått fynd, kramar

2009-09-02 @ 22:35:42
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Ida

sikka sötisar :)

2009-09-02 @ 23:15:55
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: terese

heeej hej!

ja casp har ju oxå fått hem den boken..

å jag som hånade johanna för nån vecka sen... å så var det min tur nu då..hmm... men det gick bättre än förväntat.. jag tejpade dock inte på själva boken.. äsch huvudsaken är ju att det skyddar en liten stund så länge våra barn har dom, sen är det nästa förälders tur.. hihi..

ha det gott .kraam

2009-09-03 @ 17:13:03
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Kattis

När du mäter ut pappret så ha boken igenslagen och vik då in kanterna som dom ska vara. När du tejpar så sätt tejpen där pappret möts i hörnen på insidan av boken! Hoppas att det hjälper till lite.

2009-09-03 @ 18:28:18
Postat av: Emily

Tack för tipsen! De är uppskattade kan jag lova..

2009-09-03 @ 20:15:56
Postat av: Jenny Hallgren

Mina älskade syster barn <3

Älskar er <3

Älskar dig också min älskade stora syster <3

2009-09-04 @ 10:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0