ja..

det var hemskt vilket liv de kan bli för att jaq skriver ner lite tankar jag hade angående A:s situation..

Jag kan inte förstå hur man inte kan vilja träffa sin dotter.. för min del spelar de ingen roll vad anledningen är, M är en vuxen man så hade han velat träffa H o finnas där för sin dotter så hade han stått på sig om de nu är P som förbjuder honom.

Det är enbart mina tankar
.

A har inget med detta inlägg att göra o inte de förra heller.. jag skrev inget om vad hon tycker eller hur hon vill att de ska va.. det fixar hon så bra själv, ingen behöver föra hennes talan.
om nu M kommer o vill va pappa till H om 6 mån, 5 år el 10 år så har jag inte en aning om hur A kommer vilja att de ska vara.. även om det skulle vara ok för hennes del att han kommer in i H:s liv om flera år så kommer aldrig bebistiden tillbaka..

Anna är en jättestark tjej som fixar detta galant, hon behöver inte M utan det är H jag tänker på som kan behöva sin far men väljer han att inte finnas där så är de hans förlust...




Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Men OJ va du kan sätta fart på "Intrigerna".. Haha.. Galet är väl det enda man kan säga i detta sammanhang tror jag. Ha en bra dag Emily!!! =)

2009-09-02 @ 08:33:46
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: elin

Värst va förra inlägget kom att bli mycket kommentarer.. Men kan verkligen inte skriva sina tankar i sin blogg utan att någon känner sig hotad osv... Märkligt...

Kramar

2009-09-02 @ 13:14:32
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: !!!!!!!

Vem är du och vad vill DU?



Herregud..



ANNA RASMUSSEN har sagt att hon vill ha ENSAM VÅRDNAD om barnet! SÅ vad tjafsar du om???????



KAN NI INTE LÅTA DOM VA NÅGON GÅNG??

NI är så jävla jobbiga!!!!!!

2009-09-03 @ 09:19:36
Postat av: Emily

Nu är det så här att jag skrev att JAG inte kunde förstå hur man kan strunta i sitt barn. Alltså JAG tycker så!!!!!



Jag fick min äldsta son oplanerat, jag o pappan gjorde slut när jag var gravid. Han var ändå med på ultraljud, förlossning o hjälpte mig med sebastian när han var nyfödd. Fast jag hade ensam vårdnad. Alla föräldradagar fick jag.. Sebastian träffade sin pappa hela tiden med jämna mellanrum, när han var 6 mån började han vara vid honom varannan helg o när han var 2 år varannan vecka och då ändrade vi till gemensam vårdnad. Så ensam vårdnad betyder inte att masn inte vill ha pappan till sitt barn i barnets liv.

Märker att du inte har barn själv som tycker de är helt normalt att man inte vill ha med sitt barn o göra. den dagen du blir mamma kommer du nog tänka annorlunda.



Jag vill inte komma någonstans med mitt inlägg.. jag vet att jag inte kan få honom att ändra sig, jag skrev bara vad jag tycker. Hade tyckt precis likadant om M varit min vän o struntat i sin dotter även om det varit pauline som var mamma till de barnet han struntade i så hade jag tyckt att han varit blåst. Det handlar inte om mamman eller pappan utan jag tänker på barnet som inte fått välja ngt själv kommer vara den som får lida.

2009-09-03 @ 09:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0