Jobbigt..

Jag hatar att ha delad vårdnad ibland.. just nu är de en sån där jobbig period.. Vill inte att sebastian ska åka till sin pappa, vill ju ha honom här jämt!
Nu är de ett tag tills han ska åka nästa gång men ändå, får typ ångest bara jag tänker på de, en klump i magen, känns inge bra alls.

Vet egentligen inte varför jag känner så här, jag tror att han har de bra när han är där. Helt säkert kan man aldrig vara eftersom jag inte är där o ser vad dom gör och hur sebastian har det.
Men hade han inte haft de bra så hade han nog sagt det..

Jag tycker att de är viktigt för honom att träffa sin pappa.. men jag tycker oxå att de är skit att inte kunna ha honom vid mig jämt.

En klump i magen, ont i hjärtat.. känner mig så olycklig..
Fattar inte varför jag känner så här nu, jag är ju van att ha delad vårdnad, har haft såhär sen han var 2 år.

Men jag vill inte mer!! (Egotankar)

För sebastians skull så är de ju ändå bäst att dom ses ofta, måste tänka på honom, inte på mig själv. Även fast de är jobbigt ibland..


Kommentarer
Postat av: malin

jaa jag känner preciiis som du, och det gör ont på nått vis i hjärtat i magen, som när man vill gråta och man håller in gråten för att inte gråta,,

Ja tyvärr kan man som mamma inte vara ego o tänka på sig sj, barnen behöver ju båda sina föräldrar, o äntligen verkar det funka med mina barns pappa och dom tillsammans, men varannan vecka för mig kommer bli en tuff period!! usch, klumpen jag har i magen har tydligen kommit för o stanna för den frsvinner aldrig :(

Kramar Om!!

2009-09-14 @ 12:21:10
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: elin

Ja huuu... kan tänka mig att det är jobbigt! Jag som saknar min Maja bara jag lämnar henne på dagis några timmar! Men det är ju bra att Sebbes pappa har honom. Barn behöver ju båda. Men det är klart det är jobbigt.. huuuuu..

Massor av kramar

2009-09-14 @ 12:31:16
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: therese

jag förstår att du vill vara ego.. å bara ha honom för dig själv.. så är vi nog allihopa till viss del.. det är ju trots allt en del av oss som man lämnar iväg!!! jag tror oxå att sebbe har det bra vid sin pappa!! men klok å förståndig mamma som du är så delar du ju med dig av ert barn.. såklart!! allt för sebastians skull..

syns förhoppningsvis i morgon...

kraamar

2009-09-14 @ 21:19:08
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Jenny

Känner med dig. Min tröst har alltid varit att jag vet att min son älskar att vara hos sin pappa. Och då känns det bättre. Fast den fysiska saknaden är svår! Telefonkontakt varje kväll har varit bra för oss.

2009-09-14 @ 22:16:31
Postat av: Anonym

vet precis hur du känner! Behöver inte säga mer. Kram

2009-09-15 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0