Lägg ner för f*n!

Alltså kom igen nu!!!
Jag hade inte tänkt lägga ner mer energi på er anonyma egentligen men nu ska jag förklara en sista gång varför jag bryr mig om A o H.

Vi ses så gott som dagligen. Och varje gång vi ses så tittar jag på den lilla flickan o känner mig lycklig att få ha henne i mitt liv, hon är en DEL i mitt liv en DEL i mina barns liv.
När dom varit på bvc för vanliga rutinkontroller så är jag alltid nyfiken på hur mycket hon gått upp, om allt såg bra ut osv..
Så jag tycker att jag har rätt till att tycka att hennes far är en idiot som inte vill ha henne i sitt liv, hur kan man inte vilja ha denna fina flicka i sitt liv???!!!

Jag tycker precis likadant om andra pappor som lämnar sina barn men oftast så känner jag inte de familjerna och då har jag ingen rätt att lägga mig i, men det betyder inte att jag inte tycker synd om de barnen med.
Då vet jag inte heller hur situationen är, oftast hör man rykten men då brukar jag försöka ignorera, hur ofta är rykten sanning?!!!!

Om någon har missat de så är mamman en god vän till oss kaffedrickare så därför vet vi precis hur allt ligger till och vi bryr oss om H! Mer än vad pappan o alla ni andra anonyma gör.

Så i fortsättningen tycker jag att ni kan skippa att läsa min blogg för jag behöver inte era kommentarer!

Och att ni är avundsjuka på att vi har den gemenskap vi har är ganska tydligt eftersom ni alltid måste ta upp att vi dricker kaffe. skrattretande!!!

Nästa människa som ska skriva skit om mig i min blogg så kommer jag radera kommentaren o be er skriva skiten i era egna bloggar istället!


Vem vill inte ha sånna här goa vänner att umgås med!



En kall vinterdag, lek o matsäck



Therese fyller år


Utflykt till Hide


Tacos hemma hos mig


Lördagsmys på öland.



Ja många fler kort finns det men nu ska jag umgås med min sambo och se en film :)








Kommentarer
Postat av: Elin

Ett underbart bra inlägg gumman.!!! verkligen, förtår inte hur idioterna kan "glömma" att det är en liten flicka på 3 veckor det handlar om. En flicka som är 3 veckor och tack och lov ännu ovetande om vilken skit till pappa hon har eftersom han under dessa 3 veckor knappt sett åt hennes håll trots att dom passerat varandra ett flertal ggr. Och avundsjuka måste det handla om, för vilken människa sulle inte vilja ha dom vänner och den umgängeskrets vi har??? puss

2009-09-04 @ 23:36:04
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: malin

Håller med, ja har inte umgåtts så länge med er, blivit nu sen ja flytta hit och måste ju säga att det är helt underbart att umgås tillsammans med er och alla era underbara barn, Mysigt,trevligt, roligt, Jaa jag och barnen trivs riktigt bra! Ni är helt underbara människor alla vuxna och era barn !!

Kramar

2009-09-04 @ 23:44:48
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Therese

Jättebra skrivet inlägg.. och jag tänker såhär.. om jag hade vart en av dem anonyma så hade jag tänkt " ja nu är det nog dags att jag börjar fatta",

men för att i nästa andetag tänka att "dom jävlarna som kommenterar anonymt, är dummare än vi tror.. dom kommer inte fatta!"



Jag förstår inte hur man kan tycka att det är okej att överge sitt barn.. sen om det är H, eller om det är någon annan liten flicka eller pojke som blivit övergiven spelar ingen roll.. det är PRINCIPEN, att överge ett barn...



Och alla anonyma här försvarar dem usla rutnna pappor som gör på det viset. Dom försvarar inte bara M:s sätt att agera utan alla andras pappor som skiter i sina barn.



Jag vill att alla som har barn eller snart kommer få barn och som försvarar micke, ska titta och tänka på om dom hade tyckt att det va okej att just deras man, deras barns pappa, övergav dem... !

Men förmodligen skulle ni tycka det är okej.. och det är nåt som övergår mitt förstånd !!

2009-09-05 @ 08:24:27
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Jenny

besök gärna min bloppis.

100 annonser och det mesta kostar inte mer än 50kr!

www.jennsansklader.blogg.se

2009-09-05 @ 12:36:00
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0