Ny bilbarnstol

Idag efter Staffan kommit hem så åkte vi till visby med en gång o inhandla en ny bilstol till Edvin. Hade spanat på en Britax Multi-tech tror jag den hette men väl där inne blev de en Akta Graco duoflex, likadan som hampus fast hans heter cosmic tror jag.... de är ju rena djungeln o då är detta mitt tredje barn..haha.. iaf så är stolen från 5 månader så han ska inte börja använda den rikigt än men snart så.

Är helt slut i kroppen efter sent besök istan.. kom hem vid halv 8 ungefär o sen skulle hampus upp i sängen o Edvin matas o disken skulle diskas o tvätten hängas.. så nu äntligen pustar jag ut här vid datorn..

Funderade på att ta bort kommentarerna som skrivits om L o S mamma för hon har då inget med detta att göra, kanske ta bort alla kommentarer med påhopp.. tycker faktiskt de gått för långt nu. Vad tycker ni andra som läst??

Stolen ser nästan ut såhär iaf..



Var även på Klädhuset och skulle handla ngt fint till Mattis o Kickans bebis, blev självklart lite till mina barn med.. är ju så kul o handla kläder till dom =)
Man kan även få barnvakt där om man har tur.. iaf om det inte är några fler kunder i butiken och om man är kompis med Elin.. helt perfekt, så jag kunde gå runt o kika i lugn o ro. Elin vet hur man får kunder o komma tillbaka.. haha..

Edvin har fått lite burkmat idag med, värmde typ 2 matskedar men han fick nog inte i sig mer än ½, allt kom ut igen.. haha.. lite bilder kommer här..





















Imorgon blir de församlingshemmet, lite planering inför loppisen hoppas jag. Lugnt blir de iaf eftersom hampus är på dagis o Edvin är inte så busig än..

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Men ååååå så söt han är lille Edvin. Vilka härliga bilder ni har fått på honom. Ska ni ha loppis?

Må bäst!

2009-09-23 @ 22:28:27
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: Anna Igen

Ahaaa.... då förstår jag=) Jag har inget att sälja just nu. Jag säljer på Tradera istället! BarnLoppis i Gothem i helgen om du är intresserad.

2009-09-23 @ 22:33:09
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: malin

åh så kul att han fått smaka, han såg väldigt glad ut iaf =) goa goa unge, alltid så glad =) blev ju rent av chockad då han gnällde till en gång " VA! Kan han det " =) du har väldigt fina pojkar Emily..

Hoppas vi ses snart ! fin stol ni köpt, roligt med lite nytt till barnen med =) kram på er allihopa!

2009-09-23 @ 23:17:49
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Moa

Nja det där med påhopp är inte min grej, åtminstone inte om det inte är befogat =)

Härligt med present till lilla Gabriel. Funderar på vad man ska hitta på för något till den lilla. Ska bli så skoj och få se honom i verkligheten.

Kramar

2009-09-24 @ 01:21:59
URL: http://aliasmissm.blogg.se/
Postat av: linda

jag skulle bli glad om allt om mamma togs bort! Jag bryr mih inte om vad som skrivs om mig men mamma ska inte utsättas för detta!



Och så hoppas jag att du vet nu att jag absolut inte sa "herregud" om Hampus. Har tänkt och tänkt på vad jag skulle kunna ha menat.

Herregud hade jag säkert sagt för det är ett ord jag använder mycket men aldrig att jag skulle klanka ner på ett barns beteende. Så lågt sjunker jag inte.

2009-09-24 @ 06:33:54
Postat av: Sandra

Tack för att du tog bort kommentarerna. Tyckte att det gick för långt!

2009-09-24 @ 06:52:19
Postat av: Jenny

Har sett på vissa bloggar att bloggaren måste lämna sitt tillstånd för att kommentarena ska gå att läsa. Kanske vore nåt och helt enkelt inte släppa igenom liknande inlägg? Om du inte redan har det förstås.

2009-09-24 @ 11:28:41
Postat av: Emily

Jenny: jo de stämmer.. kanske vore nåt.. får se hu jag gör. tycker bara de är så trist att man ska behöva ha det så.

2009-09-24 @ 13:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0