UPDATE

Tänkte göra en snabb update om de senaste från Bredviksvägen 6.. men först så tycker jag ni som läser är hemskt dåliga på att kommentera och besökarna har även sjunkit drastiskt.. ska jag skriva ngt provocerande eller för o dra folk.. många tycker man är dum som gör det men de är ju då man får kommentarer o många besökare.. haha...

Iaf så igår fm var de ju kräftkokning här o på em ville sebasttian leka med någon, så han ringde runt till alla kompisar, ingen som kunde.. men sen helt plötsligt så var både casper o jonathan här. Jättekul!
De funkade toppen för dom och leka 3 st, vilket brukar bli lite problem ibland, sen kom Anna o hämta jonathan. De funka jättebra för casper o sebastian o leka själva med, första gången dom leker utanför skolan och de funka toppen, superkul men förvånande. Trodde inte dom var så bra kompisar. Tror sebastian med blev förvånad att casper var så rolig att leka med. När dom åkt hem så sa han att han och capser var bästa vänner nu =)

Terese höll Edvin väldigt mycket, skönt för mina armar o vila lite. Har ju annars Edvin i famnen typ hela dagarna. Hon klara de riktigt bra. Han somna tom där..
Se så mysigt..




Idag har vi haft kalas för sebastian med släkt, kom tyvärr inte så många, vilket gjorde sebastian ganska besviken. Men Elin med fam kommer imorgon o sen har han ännu sitt barnkalas o se fram emot så firandet är inte över än.
Men tycker inte om att se honom ledsen o besviken men jag kan ju inte direkt tvina folk o komma.

Sebastian blåser ut ljus på tårtan han gjort nästan själv =)



Nu måste jag sätta mig i soffan o se på fyran!

Bye!



Kommentarer
Postat av: terese

jag är ju så jävla snygg..... värsta soffpotatisen...mohaha... men edvin sover gott iaf... hihi.. du skulle ha valt det andra kortet i stället...

kraam

2009-09-13 @ 22:11:44
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Elin

nej men fy, stackare:( hade jag vetat att de va så hade vi ju försökt pallra oss ner... e ju rädd för att smitta ner din familj:( och jag e ju inte alls helt pigg heller. förlåt:( känns ju skit dumt nu.

hoppas jag orkar och är pigg imorgon iaf. puss

2009-09-13 @ 22:50:13
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Therese

Ni verkar haft en mysig helg :) Nu längtar jag efter KRÄFTSKIVA :) ! Va ledsamt att sebastian blev besviken, det är sånt som tränger sig djupt in i mammahjärtat . Ses i morrn. Kramar

2009-09-13 @ 23:15:38
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: elin

En sån fiiin tårta! =)

Jag läser typ dagligen, men jag är nog liiiiite dålig på att kommentera ja.. =) Ska bli bättre :)

Kram

2009-09-14 @ 09:16:03
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Emily

Terese- Nej de kortet var fint, ser så mysigt ut =)



Elin- Du ska inte ha dåligt samvete. Är man sjuk så är man o de är ju bara dumt om du kommer hit o smittar oss med din envisa förkylning.

2009-09-14 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0