Våga stå för sin åsikt..

ja det gör jag, jag skäms inte heller att varenda människa som läser min blogg vet vad jag tycker. Om någon snackar, det skiter jag i!

Men om jag kommer skriva ut saker på min blogg flera ggr det vet jag inte. Eftersom alla anonyma människor som uppenbarligen inte vågar stå för sin åsikt bara måste skriva hur jävla fel jag har osv..
Men dom vågar ju inte ens stå för sin åsikt.. och varför måste dom skriva sin åsikt här när dom tycker att jag är helt jävla körd som skriver min??!!!

Jag accepterar att andra människor inte tycker som jag, jag kan tom vara vän med någon som har en annan åsikt bara personen i fråga vågar stå för den. Tycker det är sjukt fegt att spy en massa över mig på min blogg när man är anonym. Det tycker JAG!!!!


Stör ni er så läs inte MIN blogg då!



Över till något trevligare.

Denna dag började jag som vanligt med lämning på skolan och sedan dagis, gick vidare till Therese där vi vänta in malin sedan gick vi till kupan, men de fanns inte så mycket roligt så vi gick hemåt till Therese o drack kaffe istället.

Tillbringade dagen med att prata en massa om allt o ingenting, mest om barnen såklart..
Självklart mysade vi även med våra gullungar Ebba o Edvin. Malins barn var vid S idag så hon fick mysa med våra barn istället =)
Även Anna o Havanna kikade in en snabbis innan vi skulle hämta barnen. Havanna är ju bara för söt. Fan vad jag känner mig lycklig att få ha denna underbara flicka i mitt liv...

Efter jag hämtat barnen gick vi hem, lekte ute en stund o sen in o fixa mat.

Sebastian har tänkt mycket på Therese son William nu på sista tiden, frågat mycket om varför han dog, vart han är nu, hur de är o vara död med mera..
Det är inte alltid lätt att svara på sånna frågor, så idag efter maten åkte vi till Williams grav för att han skulle få se hur det ser ut där o så.
Sebastian målade en teckning till William och så åkte vi förbi konsum där vi köpte 2 bilar som sebastian valde ut och ett ljus till graven. Han fick välja var på graven han tyckte de skulle placeras.

Sebastian sa ett par ord till honom, det var jobbigt att se min son så ledsen över någon han aldrig känt. Men ändå glad att han kan känna sånna känslor (hoppas alla fattar hur jag menar) och vet att livet inte är en dröm, sjukdomar och olyckor finns överallt och kan hända precis vem som helst. Sedan åkte vi hemåt igen, tur var väl de, precis när vi kommit ut på stora vägen så började regnet ösa ner.

Nu ligger barnen uppe o sover.. jag ska nog vika lite tvätt. Skojigt..

Imorgon är Hampus ledig, hoppas vädret är bättre då för o va ute i regn, nej tack!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: terese

lite lustigt tycker jag... i måndags pratade casper oxå om william.. pratade med emil om honom... så när vi kom hem så fick vi prata om william! förklara hur det är.. vi har vart vid williams grav oxå å lagt en blomma. casper vinkade då upp i himlen!!.. kanske är han mer närvarande nu än vanligt??!! att dom små märker det så tydligt!!

vacker är han iaf!! lille wille!!

2009-09-03 @ 20:18:47
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: malin

Ja man ska få ha en egen åsikt och våga stå för det, håller helt klart med dej,

Sebastian, Underbara unge !! William har berört så många, dom som kände honom såklart och även dom som inte kände honom, Han va speciell, helt klart! en underbar liten kille, Men hela hans familj är ju helt underbar!

Tack för idag! det va trevligt, och mysigt att mysa med Edvin, lille killen som blivit så stor =) Ett riktigt charmtroll !! kramar

2009-09-03 @ 21:06:08
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Therese

Va rörd jag blir... ! Av att läsa både om Casper och sebastian...! Det värmer otroligt i hjärtat, mer än det känns jobbigt faktiskt.. eller..det känns inge jobbigt alls, mest bara härligt.. Att han lever kvar i så många hjärtan...! Vilken fin gest av Sebastian... underbara unge.. ! Tack snälla för att ni delar med er av era tankar till era udrande barn och låter William leva vidare !!!! Kramar

2009-09-03 @ 23:07:15
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: elin

Alla har ju egna åsikter, å det är tråkigt att vissa folk inte kan stå för sina. Det är DIN blogg Emily! DU skriver va fasen du vill! Å som sagt, de som inte klarar det, sluta läs då.

Så fint av Sebastian! Blir ju helt rörd här!

kramar

2009-09-04 @ 09:07:19
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Verra

Håller med!! Folk har stört sig på vad jag skrivit oxå. Men vaddå? Alla tycker olika. Många säger till mig rakt ut vad de tycker...då måste ju jag oxå få ha åsikter. Som sagt., Så fegt att vara anonym!

2009-09-04 @ 11:39:43
Postat av: Anonym

2009-09-04 @ 22:14:49
Postat av: Moa

Tycker du ska fortsätta skriva det du tycker och tänker. Om man inte ska få göra det i sin egen blogg är det ju märkligt! =)

Kram på dig

2009-09-04 @ 22:16:29
URL: http://aliasmissm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0