...

Idag är de lördag.. steg upp tidigt i morse. Innan 7 på en lördag.. så är de med små barn. Får väl sova sen när dom är tonåringar.. hehe..

Vi åkte iaf till visby o kolla lite rally, de var lite kallt men barnen tyckte de var kul, Edvin satt så snällt i vagnen. Han är så underbart snäll.. sällan han blir arg. Finner sig i det mesta. Men de kommer nog vända snart..

Annars har de varit lugnt idag.. ikväll har vi haft mys o kollat körslaget.
Frågade sebastian förut vad han helst vill göra på en lördag kväll (vi brukar ha lite extra kvalitetstid när de små sover) Hans svar blev då, Måla eller klippa ut bilder i tidningar. Så vi satte oss o måla en stund. Mysigt o ha tid bara han o jag. Jag måste verkligen ta vara på vår tid de här 2 veckorna nu innan han åker iväg.. kommer ha sebastianabstinens när han är borta.. haha..

Nu ska jag titta lite på tv innan sängen.. är trött..

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: sophi

läste ditt inlägg om astma kontra amning.

det var det sjukaste jag hört.



jag ammade justin, trivdes med det och han var nöjd med min mjölk. hel ammade han tills han var 8-9 månader. för det funkade perfekt,



däremot har han förkylningsastma och måste inhalera medicinder så fort han bli lite förkyld.

så den där undersökningen hon hänvisade till behövs då uppdateras. för om det stämmer att dem är friskare så hade justin aldrig behövt vara sjuk =)

2010-04-17 @ 22:28:24
URL: http://familjenkellgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0