Fix o mera fix..

Förmiddagen idag var lugn, lämnade Hampus på dagis och gick sen hem o mysade med Edvin.
Hämta Hampus vid 1, sen var vi ute till halv 5 ungefär. Lekte o hade oss, när Edvin somna i vagnen så började jag och Hampus fixa i trädgården. Han tycker de är jättekul o vara med o fixa. Vilket är skönt.

Efter nån timme dök Jenny o Bamse upp, Edvin vakna men eftersom jenny var där kunde jag fortsätta lite till med allt fix. Sen grilla vi korv och jag o Hampus gjorde en rulltårta till efterrätt.

Nu ikväll är barnen somnat så har jag plockat i ordning lite, dammsugit o skurat golv.

Är helt slut i min kropp nu, ska snart gå o duscha o sen lägga mig i soffan en liten stund.








 




   





Har många fler bilder jag skulle kunna lägga in men de tar sååån tid just nu.. så jag orkar inte.

Bye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0