Fredag

Idag har de vart tråkigt väder så vi var faktiskt inne hela fm, jag var så trött med. Barnen har strulat en hel del i natt.. Ni som har barn som sover hela nätter för de mesta. Var tacksama!!
Edvin sover iofs ganska så bra men Hampus vaknar varje kväll/natt o har så gjort över ett år nu.

På em gick vi ut en sväng iaf, Jenny kom hit och lekte med Hampus. De tog en sväng till lekparken så jag putsa av fönstrena på utsidan, ngt jag tänkt göra väldigt länge nu men de har inte blivit av.
Efter de så blev jag fixarsugen i trädgården så jag klippte ner några buskar som Jenny o hampus lasta i skottkärran o körde iväg. Hade kunnat fixa mycket mera men tiden rann i väg fort o de blev dags för mellis.
Kanske hinner fixa lite mer i helgen.

Nu är de verkligen vår, leksaker över hela gården. HÄRLIGT!!!

Imorgon är det dop för finaste Havanna. Ska bli trevligt. Tror inte staffan åker med då tempen ligger på 38,5 idag. Han får nog vara hemma o vila.

Här kommer några bilder från Borås.

Båten





Johanna lagar mat i dera nya kök, visst är de fint.


Kusinerna Emilia och Hampus


Sebastian o Emilia målar lite



Edvin


Alla kusiner på samma kort, dock inte lätt o få ett bra..


Emilia myser i sitt lejon


Fina grabbar, Sebbe o Felix




Staffan myser med tiger =)


Jenny myser med Edvin


Fina Felix


Edvin vet inte om han gillar glassen eller inte.. =)


Hmmm....


Chokladbolls dax


Fast Emilia gjorde en choklad kaka istället.. hehe..


Finaste tjejen =)


Sebastian gjorde chokladbollar


Magnus o Felix i lekborgen


Sebastian har skoj i alla bollar


Likaså hampus o Emilia


Edvin utforskar lite


Det är så sjukt många bilder så jag orkar inte mer, får se om jag lägger upp på facebook, går snabbare o lägga upp många där.. de kommer nog när jag har ork.

Dags o sova kanske..

Hejhej




Kommentarer
Postat av: Terese

JA Emily det har vi!! Kram

2010-04-10 @ 08:16:02
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Marianne

Va kul att se lite färska bilder på Emilia o Felix. Väldigt längesen man såg dom ju. Dina killar är kul att se oxå, men dom ser man ju oftare på bild. kram

2010-04-10 @ 10:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0