Helgen

Ja lite uppdatering om helgen..

Fredag: Åkte till stan med Elin och Sebastian. Handla lite presenter till Edvin som snart fyller 1 år.
Sebastian hade lite egna pengar så han hitta lite på lekstugan och så fick han en keps på kappahl.
Jenny mötte upp oss och vi åkte vidare till Willys där både Elin o jenny handla mat.
På kvällen åt min vi mat med Elin, Adde o Holly. Lite mys o sen sov barnen o vi vuxna drack lite vin, öl o cider o hade trevligt. Måste snart göras om igen.. skönt att sommaren ännu är framför oss då vi ska ha massor med trevliga grillkvällar..=)

Lördag: Jag fick sovmorgon, lite för lång sovmorgon kanske men skönt var de. Sebastian åkte till isag o lekte en stund. Vi andra gick bort till Holly en stund. Hampus o Holly lekte o hade skoj. Sen gick vi till pressan där Hampus fick en mjukglass av jenny,dom är ju så stora så han åt inte ens hälften men gott var det.

Kvällen var lugn, lite film o mys!

Söndag: Sebastian och Isak fick inte nog på lördagen så dom lekte även på söndagen, Therese med familj var sugna på utflykt så vi hakade på. Barläst blev det. Himla mysigt o komma iväg, lite kalla vindar emellanåt men annars kanonskönt väder. Jag fick inte med mig kameran men Therese har lagt upp lite bilder på sin blogg.

Idag har jag lämnat Hampus på dagis, lite ledsen var han idag men de skulle ut med en gång, han brukar bli lite ledsen när de går ut med en gång jag lämnar honom. Kan ju inte heller förbereda honom på att dom ska vara ute när jag inte vet det.. men han blev lite gladara innan jag gick. En fröken som verkligen tog honom till sig och försökte få honom på andra tankar. Det känns skönt att mitt ledsna barn kan få veta att någon ser honom när han som mest behöver det.

Sebastian ska ha med sig Isak hem idag, 3:e lekdagen i rad.. de funkar så bra ihop så det är bara kul.


Hejsvejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0