Längesen jag skrev nu. Har inte orkat blo...

Längesen jag skrev nu. Har inte orkat blogga. Nu är vi på väg hem till gotland igen. Båten går 21:10. Vi har ca 8 mil kvar till oskarshamn så vi är där i god tid. Bättre de än att behöva stressa. Vi är hemma i natt och i morgon börjar de "vanliga" livet igen. Staffan ska jobba och vi andra är hemma. Sebastian ska spela i påskcupen i morgon eftermiddag. Om han nu orkar. Han är inte helt pigg så vi får se. Han till iaf väldigt gärna. Vi har haft de bra i borås de här dagarna men alla 3 barnen har varit sjuka. Feber och förkylning med en hemsk hosta. Så de har varit lite jobbigt. Vi har inte heller kunnat göra så mycket men de viktigaste var ju att träffas. Lilla Emilia som jag inte träffat sen hon var 1 ungefär är en helt underbar liten tjej. Tänk om vi hade bott närmare. Så att barnen kunde fått växa upp tillsammans och om jag o johanna kunde ses när vi ville. Drömmar drömmar.. Nu ska ja vila en stund innan båtfärden som lär bli allt annat än lugn. Barnen är pigga efter att ha sovit i bilen. Kommer lägga upp bilder från vår resa om nån dag. Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: elin

VÄLKOMNA HEM!!!!!!! <3

2010-04-05 @ 19:57:03
URL: http://guteeelin.blogg.se/
Postat av: Marianne

Bra att ni haft det bra. Välkomna hem !! Kram

2010-04-06 @ 15:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0