Visby visby visby

I morsew fick jag ett ryck o ville åka till stan, mest för o handla skor till sebastian men även handla klart presenterna till Edvin, nu är jag färdig, mest kläder men även lite leksaker. Skönt när de ännu är så små o inte kräver så mycket.. han har ju mycket att ärva både i klädväg och leksaksväg.

Fick med mig Therese som sällskap, tråkigt o åka själv.

Hämta barnen, sebastian hade med sig isak hem idag igen.. de har så kul ihop.
Skorna jag köpt till sebastian passade såklart inte, fast jag mätt o haft mig, de tryckte ovanifrån.
Så när staffan kom hem från jobbet åkte jag o sebbe till stan.
Hitta ett par andra skor som vi bytte till som passade.

Sen hade vi lite eget mys, åt mat på Mcdonalds. De har vi inte gjort bara han o jag på evigheter. Minns inte när vi gjorde de sist. Mys var de iaf. Vi satt ute och åt i de fina vädret.

Efter tog vi en tripp på obs, kolla runt llite. Jag köpte nya solglasögon till mig, var verkligen tvungen o ha de.
Sen hitta jag en sjyst grill till ett bra pris, så de tackar jag för.

Imorgon är de visby igen, ska klippa mig eller Elins snälla mamma Annelie ska klippa mig.
Elins bil är ju trasig så vi ska bogsera den till visby imorgon, Jag o Elin... Hjälp!! Hahahahahaha...
Är helt nervös, men de ordnar sig nog, de är väl bara o köra.. o bromsa ibland..
Kul o testa nya grejer men som sagt NERVÖST!!!!

Snart ska jag se christine innan jag ska sova..

Bye!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0