Hejhej

Här rullar dagarna i en rasande fart. Hinner inte med att blogga så mycket. Har ju så mycket annat o pyssla med, ta hand om barnen, dricka kaffe med Therese, laga mat o sånt.. =) Nej men har intevarit så sugen på att blogga men nu fick jag lust.

På dagis går allt fortfarande bra, väldigt bra faktiskt. Tror det enda som är jobbigt för Edvin är lämningen. Men annars verkar de gå kanon. Igår så var det inte hans inskolningsfröken som la honom vid vilan och det var helt okej för honom, bara det känns helt UNDERBART. Han är en så lätt kille, har alltid varit.
Däremot börjar det bli svårare för honom när jag går ifrån honom på andra ställen, även hemma. Jag kanske bara ska gå ut på gården en sväng o han är kvar inne med Staffan, då kan han bli jätteledsen o ropa MAMMA!!

Men det kommer bli bättre, jag vet, det är ju mitt tredje barn trots allt.

Imorgon ska han äta mellis där för första gången, de är nog inga problem för honom, han har varit så glad nu när jag kommit och hämtat honom efter vilan så tror bara han tycker de är kul o stanna lite till.



Måste gratulera min syster Johanna som gift sig med Magnus, så numer heter johanna Fru Alfredsson.

Är verkligen jätteglad för dom!!! Vill oxå gifta mig!!


Igår fyllde Therese och Patriks son William 6 år.
Underbara Killen, jag är säker på att du har det jättebra där du är nu!!
Grattis till dig!!!

Om du som läser inte vet vem William är så har Therese en sida om honom
www.williamhedman.dinstudio.se



Idag började fotbollen för sebastian igen, äntligen fick han använda sina nya fotbolls skydd =)
Det är så kul att de kommit igång igen efter uppehållet.

På fredag ska jag och sebastian ha en heldag i stan, BARA VI!!!
Helt lovely!!
Sa till honom förut att de blir bara vi, inga småsyskon.
-Va är de sant och ett stort leende.
Det kändes härligt o se.


Börjar bli dags o sova men jag lovar att jag ska bli bättre på o blogga, har lite bilder på kameran med som jag har tänkt lägga in, orkar aldrig lägga in dom i datorn bara.

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0