Helgen

Nu är helgen över igen.. de går alltid så fort.

De var ju marknad igår, har ju redan skrivit om det, men hade inte med mig någon kamera. Snodde en bild från Therese på hampus och wilma när dom åker griståget.



Jättebra bild på båda två =)

Idag började jag med att stå i kiosken när sebastian spelade fotboll, de gick väl bra trots dålig info om hur allt fungerar, men nu kan vi de eller hur Therese?!

Såg inget av fotbollen så de var tråkigt.

Sen hem och nästan lika snabbt åkte jag och sebastian till affärn, blev sur på mig själv att vi inte cyklat. Hade glömt att de ännu var marknad så hitta en parkering var inte lätt.

De blev även en liten tur ner till karusellerna så sebastian fick åka lite till innan allt är slut.

När vi kom hem igen hade staffan städat o fixat här hemma så vi tog de lugnt ett tag innan pappa och Manee dök upp, senare än väntat så vi beställde mat från slangtornet allihop innan de blev fika. Thaimix, min favorit, rekomenderas verkligen!!

Hampus fick sin present från pappa idag, här kommer bilder.









Här testar han att köra skopan upp och ner, och ja han blev sååååå glad..moffa lyckades verkligen kanonbra =)




Imorgon bitti blir de mera presenter sen dagis några timmar och sen blir de kalas hela em o kvällen lång här hemma.

Nu hänga tvätt och sen sova!!


Kommentarer
Postat av: Therese

jajemensan nu kan vi det här med kiosken. Nästa gång går det som på räls :)

2010-08-29 @ 23:23:50
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0