Imorgon

Imorgon börjar allvaret för mig. Jag ska börja plugga!! Känns nervöst, tänk om jag inte klarar det.
Samtidigt känns de spännande att göra något nytt även lite ledsamt eftersom mammaledigheten är slut nu. Inga fler lediga dagar tillsammans med barnen, inga tidiga hämtningar på dagis.
Fast de är stängd dag på onsdag så då är barnen hemma med mig, förutom sebastian som börjar skolan igen på tisdag, han börjar TVÅAN!! Min lilla sebastian är så stor nu, de är läskigt hur fort tiden går.

Jag och sebastian var i stan i fredags o handla nya skor till idrotten och skor att ha till vardags, det blev även en ny skolväska, lite pennor, block o sånt med manchester united till sebastian, lite pennor o sånt till mig.
Lite presenter till hampus blev de också. han fyller ju snart 3 år.

Vi åt lunch på Mcdonalds med Anna, Havanna, Annas syster Eva och även Malin o Jana var där.

Sen tog vi en tur med de gulblå tåget, inte så värst spännande för mig men sebastian tyckte väl att de var ganska kul.

På kvällen skulle sebastian till Jonathan på disco så vi handla present till honom med. Jag cyklade bort till Elin på fredgakvällen och drack vin, även Malin, Anna o Therese var där. Det var trevligt =)


Wish me luck för pluggandet!!!

Bye


Kommentarer
Postat av: Jenny Hallgren

Lycka till med pluggandet =)

Kram

2010-08-22 @ 16:37:45
Postat av: Linda

Du kommer klara det super duper bra:)

Tycker du är jätte duktig som gör det.

Kramisar

2010-08-26 @ 08:06:50
URL: http://isakliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0