Imorgon

Imorgon börjar Edvin på dagis.. helt sjukt!!

Min lilla bebis ska börja på dagis. Men han är verkligen redo, jag är säker på att han kommer älska dagis.
Imorgon ska vi vara där i ca 1 timme så han får bekanta sig med lokalerna och sin inskolningsfröken.
Helt nytt är det ju inte då han varit med o lämnat o hämtat hampus många gånger..

är nervös o spänd men på ett positivt sätt och det känns skönt, trodde aldrig jag skulle känna de så här för några månader sen då jag inte var alltför förtjust i dagiset.. kommer säkert komma jobbiga stunder då oron ver Edvin kommer vara enorm men han har ju Hampus där som kan skydda o hjälpa honom...

Nej det kommer bli kanonbra!!!!


Sebastian är nu vid andreas igen, saknar honom redan något enormt!!


Kommentarer
Postat av: Therese

jaaaa, det kommer gå kalasbra :)

2010-08-08 @ 22:04:16
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Jenny Hallgren

Det kan vi ta en annan dag..

Vill inte ta det här..

Jag är bara så less på att alla ska såra mig hela

tiden.. Får knappt vara lycklig 1 sekund.. :(

2010-08-10 @ 14:16:52
URL: http://www.metrobloggen.se/hallgrenjenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0