Ovanligt många besökare..

.. ja de har varot ovanligt många på min blogg de senaste dagarna. Är det ngt särskilt jag borde skriva om??

Kanske många som undrar hur de går på dagis??

Det går ganska bra iaf, lämnade Edvin själv en stund i torsdags, han blev lite ledsen när jag gick men inte så farligt. Skulle ha kommit tillbaka vid 11, men strax efter 10 ringde dagis o bad mig komma och självklart gjorde jag det. Han var så ledsen då min lilla plutt. Då började lite skuldkänslor komma.. VARFÖR gör jag så här mot mitt barn?? Men jag vet ju att det är så här i början och jag vet att det blir bättre, han måste bara få vänja sig.
Jagvar med över maten på torsdagen.

På fredagen lämnade jag honom själv igen, stannade såklart ett tag innan jag gick, tills de kändes okej att lämna honom. Han blev inte lika ledsen som dagen innan och han åt själv där.
Det kändes skönt. När jag kom för att hämta honom så blev han glad o se mig men direkt jag lyft upp honom i famnen ville han ner igen o leka så det bådar gott.

På måndag fortsätter vi, då ska fröken kanske testa o lägga honom vid vilan. får se först hur bra de går innan maten o över maten..

Kommer ihåg Hampus första inskolningsvecka, det gick inte så bra.. så jag trodde att det här det kommer aldrig gå men efter helgen o de var måndag igen så var det som att han tänkt på dagis över helgen och var jättetuff när han kom dit igen. Det var härligt =)

Edvin hade feber igår med, jätteförkyld o 39 grader =( men idag är febern borta. skönt!!!

Staffan fyllde ju år igår så vi hade lite kalas här, ganska lugnt så det var skönt med tanke på att Edvin var sjuk. Men trots febern så orkade han leka med sina småkusiner Emla o Nelly.

Idag har jag legat med huvudvärk HELA dagen! Jag har tagit alvedon men har ändå haft värk.
Staffan har tagit barnen själv så gott som hela dan, Underbara älskling <3

Nu ikväll sa jag till honom att han kunde åka upp till elvan en sväng, de är ju karaoke kväll där.
Så han kanske står där o sjunger just nu... hahahaha..

Jag tänkte gå o lägga mig och hoppas på att vakna pigg imorgon.

God natt!


Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

du har ju en bra sidq, å så är du ju rolig oxå:)

hoppas ni hade ett fint kalas!

ni e så fina tillsammans!!

kraaaaaaaaaaaaam

2010-08-16 @ 11:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0