Plugg!

Nu har jag börjat, de första timmarna med min utbildning har nu gått och de är ännu många timmar kvar. Just nu känns det som att allt jag läst bara snurrar runt i huvudet. Förhoppnigsvis kommer de bli bättre. Är bara inte van vid att läsa så här mycket ännu. Känns ändå kul att göra något.

Kommer plugga mellan ca 8.30 - 16. Med lite raster hit o dit såklart =)

Idag blir de lite kortare dag, sebastian kommer hem runt 1 och kl 2 ska hampus till tandläkaren, sitt första tandläkarbesök. Igår när vi pratade om det så blev han jätterädd och började gråta. Varför vetjag inte då vi är hemma aldrig pratat om tandläkaren som ngt negativt. Han kan ju hört andra barn på dagis prata eller något.. men jag vet att tandsköterskan i slite är kanonbra så om han är rädd sen när det är dags så kommer det att gå över där.

Ikväll är det dags för föräldramöte på skolan, ska bli roligt och intressant som alltid med första föräldramötet inför varje läsår.

Nu ska jag äta lite lunch innan jag forsätter läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0