Slite Marknad

I helgen är de slite marknad, ska bli kul. Tycker de är mysigt o gå runt o titta på alla saker, dock inte så mysigt att trängas med alla andra folk.

Ikväll tänktejag och Elin dricka lite vin och ta en tripp ner till öltältet eller något. Ska bli riktigt skoj!! Bara jag och Elin <3

Annars så pluggar jag för fullt, men har nu en paus, ska snart till vårdcentralen så var ingen idé att påbörja ngt just nu.

Imorgon kväll ska jag baka kakor eftersom en liten herre fyller 3 år på måndag.
Snälla Jenny o min mamma bakade bullar igår som vi ska ha på kalaset, TACK!!!

På söndag spelar sebastian fobollsmatch i slite, jag ska tyvärr jobba i kiosken så jag får väl inte se så mycket av fotbollen =(

På dagis går allt kanon, Edvin stortrvis i flörtar med alla, härliga unge!!!!

Shit vilket intressant inlägg, några bilder har jag inte heller. Har liksom glömt bort o använda kameran på sista tiden. Ska bli bättre!!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0