Trött

Ja jag är trött så ska strax gå och lägga mig och hoppas mina små barn sover hela natten lång, händer inte så ofta men ibland så.. =)

Igår var jag och Elin ute på slite o härjade.. började hos Elin där vi fixade i ordning oss tillsammans och drack vin o cider sen belv de ner i öltältet där addes far sjöng och vi drack öl. Tog oss även en kort svängom, Elin hade inte de bästa skorna på sig dessvärre så hon var barfota ett tag, kan bara tänka mig hur hennes fötter såg ut imorse.. haha...

Idag var jag uppe vid halv 10, pigg som tusan. Åt lite sen ner mot marknaden o vandra runt ett par timmar, barne åkte lite karuseller o dumma jag glömde kameran hemma =(
Köpte lite smått o gott till barnen. och självklart åt vi lunch där o jag åt bakad potatis som jag alltid gör på slite marknad.. LOVE!!

Nu ikväll har jag bakat o lyssnat på seven streams som hade livesänd spelning, skitcoolt!!
Sebastian fick titta en liten stund med och han hade en härlig kommentar

- Mamma vet du? Innan jag hörde seven streams så trodde jag att dom var jättebra och nu när jag hört dom så vet jag att dom är verkligen jättebra!

De tyckte jag va härligt sagt =)

Har även slått in lite presenter o betalt räkningar.. fattigt värre nu efter marknad o presenter till ungarna..=(

Jag vill bli RIK!!!!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0