Det är ju såå fel..

Satt här vid datorn o plötsligt kommer de över mig..

Therese och patrik har förlorat en son, han är död..
För mig är de overkligt, sånt händer inte.

Jag har ju vetat om det sen det hände.
Kände inte Therese då men var vän med Elin, inte så nära som vi blivit sen hampus och holly föddes.

Igår var vi hemma hos Therese och lunchade även där. När vi sitter och äter så frågar Hampus något om william.
Tror han frågade var william är..

Wilma frågar sen, vad hände med William?

Det vet du ju säger Therese.

Kommer inte ihåg säger då wilma.

Han är ju död, säger Therese

Just de, säger wilma

Även Ebba kommer in med ett just de :) (fast hon nog egentligen inte fattar vad dom pratar om)

Sen var det inget mer..

Jag hör dem ofta prata om William men just nu idag så kom de bara över mig så där extremt att han finns inte, han dog i en hemsk jävla sjukdom, cancer!

Tänk vad dessa människor gått igenom, tänk vad starka dom är. Även alla runt omkring som står dom nära, mostrar, mormor o alla andra.


Även Moncia o lasse hejdenberg som dom förlorat sin dotter, också i cancer.
Även där så går mina tankar till Elins barn, man o syskon.


Ikväll tänder jag ett ljus för er alla!!!

Det är så jävla fel!! Blir arg!










Ni är de 2 vackraste änglarna!!


Kommentarer
Postat av: malin

ja man blir arg förtvivlad förbannad ,ledsen när man tänker på va denna jädra parasit gör me människor..

Tur man har fina minnen, det e dom man får leva på nu efteråt när dom inte längre finns hos oss, är väldigt nyfiken på drömmen du drömde om elin

den liknar inte den du drömde om Therese och Patrik hoppas jag ;) hahaha kramar

2010-12-13 @ 00:12:29
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0