Fredag... igen..

Veckrna bara springer iväg.. helt sjukt vad fort de går...

Idag kom Malin med barn hit efter lunch. Barnen busade o lekte. Det gick väldigt bra, inget tjafs eller bråk alls. Förutom mellan mina barn då som är väldigt duktiga på att bråka med varandra.

Adam har vattenkoppor så hoppas han lämnade några här så mina barn med kan få det. hade varit skönt att ha de avklarat. Sebbe har ju redan haft det, när han var typ 2 tror jag.

Vi åt lite glass, maränger o chokladsås till mellis idag, vilket uppskattades av alla barnen :)

Staffan åkte direkt till stan efter jobbet för o handla skor till sig själv o MAT. Så nu är de fullt i kyl, frys o skafferi, Härligt!!!

Annars har de inte hänt så mycket skoj här.

Imorgon blir de bakning hela långa dagen. Mest julgodis, tänkte hinna med o baka lite bröd också.

Lyckades få en ganska bra bild på alla 3 killar igår som jag tänkte bjuda på, synd bara att Edvin har hela handen i ansiktet...



Jag har inte lyckats få en dotter, men jag tror nog jag lyckats få de tre sötaste pojkarna!! <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Fina höärliga grabbar <3 Japp kinect kväll... snart igen... ! Blir svettig bara jag tänker på det...haha

2010-12-17 @ 23:30:51
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0