Fullt upp..

Undrar ibland varför man ska göra så mycket de sista dagarna innan jul.. de ska ju vara lugnt o skönt kring jul.
Man måste väl iofs inte göra så mycket men de blir ju så, massa att baka, städa hela huset. Fast de blir lika skitigt här direkt igen tycker jag.

Jaja.. snart är de julafton o efte de så börjar alla förberedelser inför nyår :)

Vi slog in alla julklappar häromkvällen, de var ett helt gäng. Funderar på hur vi ska göra med julklapparna. Om vi vågar lägga dom under granen kvällen innan julafton som vi brukar göra. Nu när vi slog in så var katterna helt galna, skulle på alla klappar o bita o riva i dom. Risken finns ju att alla klappar ligger sönderslitna är på julaftons morgon.

Förutom allt julstök så har jag 2 vattkoppsbarn att ta hand om. Idag såg jag Edvins första kopp sen har de ploppat upp fler. mest på huvudet..
Elin var i stan idag och köpte hem aloe vera från hälsokostbutiken som jag kan smöra barnen med, har inte testat ännu eftersom dom la sig innan Elin lämna den men jag hoppas de kommer lindra kliandet.

Gjorde köttbullar idag, och dom blev sååååå goda!! Snälla Jenny kom hit o lekte med barnen under tiden.

Imorgon blir de att ta hand om barnen och sen är de kalas på kvällen. Adde fyller år så de blir smörgåstårta där. Slipper fixa kvällsmat, TOPPEN!!!!

Ja just det får ju inte glömma o berätta att mina barn fått en ny kusin idag, en liten flicka.
Stort Grattis till Micki och Danne.
Och självklart grattis till Tilde och Nelly som fått en lillasyster.

Längtar tills vi får se den lilla men först måste mina barn bli helt vattkoppsfria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0