julbord o party

Igår var det julbord med staffans jobb, Slite stenhuggeri. Vi åkte till Suderbys gård, tror ja de heter, ligger i tofta iaf. Trevligt med ganska god mat, tyvärr tyckte jag inte skinkan var så god så blev lite besviken på det, men de fanns mycket annat som var jättegott!!!

Fick sen ett sms från Therese att de var miniparty hos elin, när vi kom till slite igen så gick jag och staffan förbi Elins, tänkte bara stanna en liten stund eftersom vi var tvungna att gå hem så barnvakterna kunde få åka hem.
Tack snälla mamma och Jenny.

Jag tyckte de var så kul där så snälla staffan sa att jag kunde stanna så de gjorde jag.

Shit alltså vilken kväll de blev, alla är ju helt galna, ja tom jag var helt CRAZY!! Men tror de är för att vi alla känner varandra så bra. Kan liksom slappan av o bara va helt galna.

Sen blandade jag lite väl mycket igår, drack öl och snaps på julbordet, vin och martini hos Elin. hade jag vetat att vi skulle till Elin hade jag nog hoppat snapsen. Sprit är inte det bästa för mig... :)

KUL VAR DET I ALLA FALL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0