Kort inlägg?

Kan jag skriva det månntro så Elin läser hela?
Hon läser inte lååååånga inlägg, vilket jag är ganska bra på.
Ofta så blir de bara så när jag börjar skriva så fortsätter jag...

Igår - Lucia på dagis, ganska fint men kallt o lite för ljust för att få mysfaktor, sen fika hemma med mamma o jenny o barnen såklat =)
Idag - Kaffe o lunch vid Therese, Man tackar!!
Ikväll - Jobba i kiosken i ishallen, kallt som f-n.
Imorgon - Rensa datan, kanske kaffe med nån, man vet aldrig..
Imorgon kväll - Hockey träning för sebastian

Lagom långt..? hahahaha....


Kommentarer
Postat av: Therese

Hon kan inte läsa min blogg heller, för jag skriver bara låååånga inlägg :)

2010-12-14 @ 22:37:27
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: elin

hahahaha, ni är roliga ni, hade mina aningar att ni skulle ta åt er:)

Men det är ju så, särskillt om man inte kollat alla bloggar på en hel dag, då läser man alla lååånga inlägg lite mellan raderna bara.

Tyvärr.

Förhoppningsvis är det bara jag:)

puss

2010-12-15 @ 08:46:50
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0