Massor

Här händer de massor men jag orkar inte blogga så mycket. Staffan är hemma o är ledig o alla barnen är självklart också lediga. Så jag försöker njuta så mycket som möjligt av famíljen.

På kvällarna när de små grabbarna somnat så får sebastian all min tid, vi spelar spel o bara umgås. Så mysigt!!
Nästra vecka som är hans sista på jullovet är han vid sin pappa så de gäller o ta vara på dagarna. Tyvärr åker han redan imorgon till sin pappa då han ska fira nyår där.
Sen kommer han inte hem igen föräns nästa söndag.. JÄTTELÅNG tid :(

Tycker verkligen de är skit att vara ifrån honom så länge då jag alltid går runt o känner mig halv när han inte är här.

Igår var vi i stan med sebastian o hampus. Edvin var hos Therese så länge.
Vi hade de verkline toppen istan, barnen handla leksaker för sina pengar dom fick i julklapp, vi lunchade på mcdonalds, staffan hittade en jacka till sig själv..
Jag då.. handla bara ett par strumpbyxor till mig själv :)

barne var sååå nöjda efter besöket i stan!

På fredag blir de nyårsfirande här hos oss, tillsammans med Familjerna, Hedman/Lindby, Hedman/Andersson, Rasmussen/Petersson och Lindahl.

Många ungar men härligt kommer det bli med god mat o trevligt sällskap!!!


Kommentarer
Postat av: malin

du kan ju skriva in Hejdenberg/Ahlqvist för vi kommer vi me ;)

2010-12-29 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0