Mer bilder

Nu kommer lite bilder från tomtens besök :)




Så här glad kan man se ut när tomten just anlänt :)






Edvin var jätterädd, så han var framme vid tomten en gång tillsammans med moster jenny, sen fick sebastian gå fram åt honom :)


Hampus var jättemodig o gick fram och sa GOD JUL högt och tydligt och skakade hand med tomten..




Tycker både jenny o edvin ser ganska avvaktande ut ;)


Ingen av barnen vågade krama tomten så det fick Staffan göra =)


Så lite till bilder.. får se om ja orkar lägga upp fler här eller om de blir på fb. de märks.

Tycker de är sjukt tråkigt o ha en sån dålig kamera, framförallt efter jag kollat igenom Elins bilder.. hon har ju en systemkamera. Kanske värt o investera i en sån..


Kommentarer
Postat av: Jenny Hallgren

Fanns det ingen finare bild på mig XD

Sitter ju o bråkar med min piercing på den bilden XD

2010-12-27 @ 21:16:05
Postat av: Anna Ahlvin

Julfina killar =) Bilmattan "kom tomten med" iår och jag vet från säker källa att den är beställd och inköpt på Karlströms Golv & Färg =) Han hade en mindre förut som vi köpt på Lekstugan men den bara trasslade upp sig i fållen hela tiden.

2010-12-27 @ 22:45:15
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0