Mycket nu

Jag har fullt upp och hinner egentligen inte blogga men ett kort inlägg kan jag skriva :)

Plugget tar all min tid, hela dagar och hela kvällar. Är sjukt trött nu. Satte mig i soffan igår med barnen för att se julkalendern med dom, somnade väldigt fort när jag väl satte mig och tog de lugnt. Vaknade igen vid 9 med ångest över att jag sovit bort 2 timmar som jag borde ha pluggat.. satt till 11 igår kväll.
Idag är de samma sak, plugg hela dagen och hela kvällen. Ska försöka att inte somna ikväll. Helt seriöst så är jag så trött nu att jag egentligen bara vill lägga mig ner och sova nu och då pluggar jag ara 75 %. Tänk om jag pluggat 100 %. Det hade aldrig gått, dygnet har ju inte mer än 24 timmar. De senaste 2 dagarna har jag knappt umgåtts med mina barn. Staffan har tagit allt som rör hemmet o barnen så jag ska kunna plugga.

Imorgon kväll blir de iaf lite annat, då ska sebastian och Emil ha födelsedagsdisco, lite i efterskott. Emil fyller ju i april o sebastian i september. De kan nog bli bra iaf. De ska bjuda sina kompisar på tacos o lite annat gott :)

På lördag kväll ska jag med staffan o hans jobb på julbord. ska bli trevligt men vet i tusan vad jag ska ha på mig..
Mamma och Jenny ska vara barnvakt. TACK!

Sebastian har varit sjuk hela veckan, kom hem i söndags med feber o hosta, stackarn. Så har inte kunnat plugga med honom hemma, inte så ycket. Även om han är 8 år så kräver han min uppmärksamhet, vill prata, visa mig saker. Igår körde jag hem honom till mamma så han fick vara där med henne o jenny. Sen ville han sova där så han är där idag med. Så jag kan koncentrera mig på mitt!

Imorgon blir de skola igen för hans del.

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0