Nu är julaftons kvällen här och snart sove...

Nu är julaftons kvällen här och snart sover både hampus och edvin. Tycker timmarna bara sprungit iväg. Vi åt tomtegröt till lunch tillsammans med barnens mommo och moster jenny. Lagom till kalle anka började så fikade vi med allt gott som jag bakat. Sen kom tomten. Barnens högar blev lika stora som alltid fast jag tyckte jag köpt mycket mindre än ja brukar. De var iofs paket från mommo, jenny ,moffa och min farmor med. Barnen öppnade allt och sen fick vi rycka in för att få loss alla saker. De sitter alltid fast så förbannat med sånna där plast trådar. Barnen fick allt möjligt men mest olika slags bilar. Barnens moffa dök upp mitt i öppnandet. Sen var de dags för julmaten. Oj så gott men mättsamt. Och efter en liten stund blev de fika igen med bakelse som moffa hade med. Att man orkar äta så mycket. Men de känns kan jag säga. Är ännu hur mätt som helst. Nu blir de mys :) Hoppas ni andra haft en mysig julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0