Snart lite jullov!!

Har varit kass på o blogga nu på sistonde men jag har inte hunnit.

Det har varit sjukt mycket med plugget o så lite sjuka barn på det.

Så mer än fullt upp har de vart, o de tar på krafterna vill jag lova, de kommer säkert fler sånna perioder men de vill jag inte tänka på nu.

Kan ju berätta att jag är klar med alla 3 uppdrag i kursen arbetsmiljö och säkerhet. Fick bra betyg på alla 3.
2 MVG och 1 VG, men på torsdag är då mitt muntliga förhör så efter det får jag slutbetyget men de känns inte så troligt att de skulle kunna bli endast ett G då, är faktiskt inställd på ett Vg men men vi får se.
Jag kanske sitter där o får inte fram ett ord, hu hemska tanke!!

Sen har jag då jullov så då ska barnen gå mindre på dagis fram tills även dom får jullov.

Jag vet precis vad jag ska göra när jag inte har nåt plugg o barnen är på dagis, RENSA datorn!!
Fy fasiken vad den är seg.. hatar det!

Men de är ju så skittråkigt att rensa, fast de måste verkligen göras så jag får påminna mig själv om det :)


Om någon minns så skrev jag för ett tag sen om en hemlig beundrare..
jag vet fortfarande inte vem det är, men är ännu lika nyfiken.

Är det någon som jävlas med mig så snälla säg de då så kan jag släppa det sen!

Även om staffan är "the love of my life" så är jag inte mindre nyfiken för de :))


Nu hänga upp tvätt

Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Antagligen något ex till dej som ännu är intresserad av att vara din...igen ;-). Eller vad tror du?

2010-12-08 @ 19:54:20
Postat av: Emily

Ja så kan de ju vara.. men vem??? nån som har en idé på de kanske..? :)

2010-12-09 @ 11:21:46
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får väl gå igenom alla dina ex för att sen se vem det antagligen är... du känner väl dom alla rätt väl, så då är det väl ganska lätt??

2010-12-09 @ 11:38:13
Postat av: Emily

ja du.. tro mig, jag har gjort de femtielva gånger om. Men de har inte hjälpt. De flesta lever i ett förhållande med sambo o barn...

2010-12-09 @ 12:02:44
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm... verkar underligt. ingen av dom som är kapabla att vilja vara otrogna?-därav beundrarmailen till dej? nu vet jag ju i och för sig inte vilka du varit tillsammans med, det kanske är väldigt städade killar....?

2010-12-09 @ 12:55:16
Postat av: Emily

haha :) Ja jag vet faktiskt inte. har inte kontakt med någon direkt, förutom sebastians pappa då. Har ju varit tillsammans med staffan några år så vet ju inte hur mina ex är numer :) vet inte ens hur länge sen det var vi var tillsammans, om vi nu var det, eftersom min beundrare vägrade svara på den frågan. Nu har han inte skrivit nåt mer på facebook.

Blir typ galen av att tänka på de ;)

2010-12-09 @ 13:14:53
Postat av: Anonym

Verkar väldigt underligt att någon hör av sej till dej då du har tre barn och lever ihop med din kille. Men så som du känt dina ex,så finns det säkert någon du misstänker :-).

2010-12-09 @ 13:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0