Today

Idag har jag varit hos terese l på fika, mycket trevligt.
Sen hakade hon och casper med ner till slite o uträtta lite ärenden medans jag hämtade alla barn, sedan möttes vi hemma hos mig där det blev mer fika :)

Så de har varit en hel dag med terese, de händer alltför sällan att vi ses men de är alltid lika trevligt!

Sebastian skadade sin fot idag så skolsyster ringde hem till mig idag, inte så farligt men en liten stukning.
Sen har han börjat hosta så himla mycket igen, funderade på om de är nån bakterie han inte blir av med, kanske bäst o ringa vc för att ta prover.

Imorgon ska han o klassen på studiebesök på Gotlandsbåten så han får nog gå i skolan imorgon så han kan åka med, han vill de så gärna.

Måste skriva att en fröken på dagis gjorde mig väldigt glad!!!
På bofinken så fick man en liten julpresent med barnens hand och en fin text bredvid, jag har både sebastians och hampus inramde o uppsatta på köksväggen. Ville så gärna ha en till Edvin med, pratade med en fröken om det igår och hon sa då att dom gör inte sånna längre nu när dom slagit ihop alla förskolor.
Men hon och Edvin gjorde en idag!!
Jag uppskattar det så otroligt jättemycket!!! Blev verkligen glad att han förstod hur mycket det betyder för mig.


Jag börjar känna att mina blogg inlägg är tråkiga, handlar alltid om samma saker, vad vi gör på dagarna.
Hur många tycker de är intressant..??

Men vad ska jag annars skriva om?

Mode är ju inte min grej, eller visst är de skoj men jag shoppar inte så mycket till mig..
har inte råd, så de handlar inte om viljan för den finns.

Klart slut!


Kommentarer
Postat av: Therese

Va härligt med handavtrycket ! Det är den där omtanken och engagemanget i vardagen som gör så himla mycket för att man ska bli glad !!!

2010-12-16 @ 08:44:43
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0