Är helt slut

Kl ringde halv sju i morse.. tänkte snooza o lägga mig en stund till (farligt) men så hörde jag något utanför sovrummet, kolla ut och jo vem sitter där o spelar tv-spel, Jo Sebastian.. haha..

- Sitter du här?? När vakna du??
- Jag vet inte, förut..

Ja så jag behövde inte dra honom ur sängen som jag trodde jag skulle behöva.

Halv 8 begav vi oss ut i snön, mot ishallen.
Bussen kom o alla barn hoppa på o jag hoppade in i Therese bil med hennes familj o Anna o lilla Havanna.

Jag träffar ju inte Havanna så superofta som de andra i maffian gör men varje gång jag ser henne så fylls jag av värme, hon är bara för underbart fin!!! Vem vill inte ha henne i sitt liv??

Vi kom fram till hemse trots vädret.

Alla grabbar är så suveränt duktiga! Vilka framsteg dom tar hela tiden. Ser en enorm utveckling på sebastian. Förut har han varit lite en drömmare på plan, men nu så är han med i spelet o är på pucken många ggr.. härligt!!
Tyvärr blev de inge mål från hans sida, vet att han så gärna vill men en dag då sitter den o då kommer hela han STRÅLA!


Vi var hemma igen vid 4 tiden..va underbart de va o träffa mina små älsklingar igen.
Fixa mat o sen har vi bara myst.. de har varit mys på hög nivå..
Ikväll när de små sov så har jag o sebastian haft extra mycket mys, bara vi.. han åker ju imorgon kväll till Andreas.. saknar redan...

Edvin är ännu förkyld, han har börjat hosta ganska mycket med o är täppt så de har vart nässpray o näsfrida som gällt ikväll.. o han HATAR det. Stackarn!!!

Ja just de imorgon är de alla hjärtans dag med.. inga presenter blir det men detär inte det viktiga. ÄLSKA extra mycket är viktigast!!!
Jag o Hampus målade hjärtan o lite sånt till staffan igår som vi sen gömde eftersom han ska få de imorgon (ok så lite present blir de, men inget köpt) Jag sa till hampus, vi säger inhet till pappa, det är vår hemlis..
Igår kväll så säger Hampus helt plötsligt:

- pappa, vi gömde ditt hjärta förut.

Ja så var de med den hemlisen.. haha..

Ne nu ska jag snart gå o lägga mig, är supertrött!

God natt


Kommentarer
Postat av: malin

jag har inte heller råd att ge mina barn eller Johan något :( skit tråkigt, någon som fått något och som jag tyckte behövde det va Elin,min syster, Hon fick en ros av mig som vanligt på alla hjärtans dag, tror de e 7-8 året jag ger henne något just denna dag. Hoppas ni får en mysig dag endå. Och bara man är tillsammans denna dag och har mysigt endå, så tror jag denna dagen blir bra! kramar

2010-02-14 @ 08:49:52
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

Vilka fantastiska ungar vi har :)

2010-02-14 @ 13:17:03
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0