Barnen börjar bli friska

Ja både Hampus o Edvin mår bättre nu. Äntligen! Efter en veckas sjukdom.
Var vid doktorn med Hampus igår, blev lite ovän med doktorn, Hon kunde inte ta att jag ifrågasatte henne..! Konstig doktor.

Staffan har varit hemma igår och idag. Så skönt. Vilken skillnad de är när båda är hemma. Så jag har haft lyx här i 2 dagar men de blir nog jobb för han imorgon om det inte händer ngt oväntat i kväll/natt.

Tänk om man hade haft råd att vara mammaledig o pappaledig samtidigt. vad mycket man hade kunnat göra.
Fast på ett sätt tycker jag de är skönt när han jobbar, jag har ju allt på mitt vis. Barnens rutiner och så, de blir alltid lite fel när han är hemma.. hahaha..

På lördag är de upp supertidigt. Sebastian ska spela hockey i Hemse. Samling kl 9 där.
barnen åker i en spelarbusss som avgår från slite kl 8. Jag liftar med Patrik och Therese.

Har inte hänt så mycket de här dagarna. Allt har handlat om sjuka barn :(
Fast idag efter jag hämtat sebastian i skolan så åkte vi till mamma o hälsade på.
Skönt o komma iväg lite!

Skita tråkigt inlägg.. har verkligen inget intressant att skriva.
Inga nya bilder har jag heller. Har inte fotat ett dugg denna veckan.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: .

Jag önskar också man kunde vara mammaledig och pappaledig samtidigt. Det var så mysigt med dom här första 10 pappadagarna. Då kunde man vara hemma och mysa heeela familjen..

2010-02-12 @ 09:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0