Dagen

Ytterligare en måndag har passerat. Steg upp kl 6 imorse, kl stog på 7 men både Edvin o hampus tyckte att vi skulle stiga upp då så de var bara o masa sig upp ur sängen. Staffan hann iaf fixa morgonvällingen innan han åkte så den drack barnen uppe i sängen. Så jag kunde dra mig lite.. =)
Morgonen var väldigt lång och seg. Vid halv 9 kom mamma hit som skulle va barnvakt åt Edvin medans jag var på möte.

Jag och Hampus åkte till dagis o sen gick jag på möte med specialpedagogen på skolan. Hon är fruktansvärt bra, hon kan verkligen ta bort oro, det var ett väldigt givande möte!

Efteråt gick jag mamma o jenny till jennys nya lägenhet o skulle se om dom renoverat något, dessvärre hade dom knappt börjat så hon får vänta lite med inflyttning.
Inflyttningsdatumet är idag o lägenheten har stått tom ett tag så varför kunde dom inte fixat de tidgare??

Efter jag hämtat Hampus på dagis gick vi hem till Elin o Holly o fikade. Även Therese o Anna med familjer var där.
Jag tänkte, äntligen ska hampus få leka med holly som han velat sååå länge, men de var så trötta så dom klättrade mest på mig och Elin. Hampus somna i soffan så fort vi kom innanför dörren här hemma.
Väckte honom när vi skulle äta, ha peta lite i maten o sen somna han igen. Så han lär ju vakna vid 23 eller nåt, förhoppningsvis somnar han om fort igen.

Imorgon bär de av till musiklekis, har inte varit där på 2 veckor så de ska bli skoj!

Sebastian var ju på skidutflykt med skolan idag, prata med han förut och han hade haft superskoj.
Jag sa, vad glad du låter ni måste verkligen haft skoj
- Ja de är jag också, de var så himla kul.

Då blir man glad!

Tur skolan fixar lite sånt här ibland.

Saknar min älskade son, obeskrivligt mycket!













De var lite bilder från dagarna.

Nu ska jag se Medium!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0