Elindag!

Ja idag har de varit en riktig Elin dag, först har jag o edvin varit där o fikat med kaffe o bullar typ kl 9 på morgonen, GOTT!! Stannade såklart över lunch.
Hämtade boysen o gick hemåt, in o mysa lite sen tog vi ouss ut efter mellis, gick ner till en snöhög här på gatan o de gjorde lite allt möjligt där, klättrade, byggde grejer o så =)

Ikväll när barnen somnat åkte jag till Elin o kollade film med henne, Prinsessa hette den. Riktigt bra!
De blev såklart morötter, gurka o dippa till.

Elin har lagt upp en trailer så kolla in hennes blogg om ni är intresserade.

Idag fyller min svåger (blir de va) min systers kille alltså, han fyller år idag.. typ 32 kanske.. haha jo men de stämmer nog!
GRATTIS MAGGAN!



Staffan o Magnus partar rejält här kan ja lova =)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Tack... jo,nog partades det..

2010-03-05 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0