...

Staffan och Edvin kom hem igen tidigt i morse. De hade fått vänta länge innan dom kom in.
Läkaren hade lyssnat o tittat på Edvin, de var krupp precis som hampus hosta..
Han fick lite koksaltslösning att andas in så de värsta skulle släppa.
Sen fick de åka hem igen..

jag har sovit till o från så är helt slut idag.. ska lägga mig o vila om en stund. Ville bara få imig lite kaffe först.

har precis varit o lämnat de andr barnen, Hampus var såå glad att vara tillbaka på dagis. Han ville vinka tillmig med en gång. Inte ett dugg ledsen. Med tanke på att han var borta hela förra veckan så hade jag väntat mig att han skulle vara lite ledsen men nej. Så de känns skönt. han trivs verkligen där!!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att det "bara" va krupp.. men man undrar ju va det är med alla slites barn som hostar så hemskt.. det är krupp och astma och luftvägsinfektioner hos var o varannan unge.



Man undrar ju om det beror på just slite eller om det bara är tillfälligheter.



Wilma hade knappt tid att säga hejdå hon heller.. visst är det härligt! När vi gick så satt Mille Hampus och Wilma o byggde bilbana.. !!

2010-02-15 @ 09:05:41
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: .

ALLA barn har hosta i Sthlm också.. Och det ger sig ALDRIG.

2010-02-16 @ 10:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0