..

Har inte skrivit på ett par dar men har inte haft nån ork.
I torsdags fullde Anna år, jag kände mig inte så pigg så det blev inget firande av henne den dagen.
Så jag missade smörgåstårta och en filmkväll med brudarna. Låg istället hemma på soffan och sov, vaknade o gick sen upp i sängen.

Staffan stannade hemma på fredagen, jag skulle ner till vårdcentralen. Tillbringade halva dan där kändes de som.
Först lämna prover o sen in till doktorn, lämna lite fler prover o sen till doktorn igen. De var mycket väntetid däremellan. Fick inga direkta svar på ngt..men de är väl egentligen bra att proverna inte visar ngt då är jag väl frisk.
Kände mig lite piggare på em så vi åkte till stan o handla lite nödvändiga saker, lite födelsedagspresenter. Jennys kille Daniel ska ha bjudning imorgon em och snart fyller Wilma 3 år.
Blev även kvällsmat på mcdonalds =)

På kvällen skulle Anna ha party o alla tjejer skulle dit, jag sa först nej men kände mig ganska mycket bättre på kvällen så jag bestämde mig för o joina dom iaf. Elin, Anna o Malin va först ute i fårösund o kolla på Adde o bandet när dom hade spelning, de var tilbaka i slite runt halv 10 o hämta då upp mig sen blev de party.

De var riktigt skoj. Mycket deep talk som de brukar kunna bli med tjejer. Skönt o prata o gråta o skratta!!!
Älskade vänner ni är de bästa!!!!

Fan vad glad jag är att ha så många fina personer runt mig!

Runt halv 5 stapplade jag hemåt.. smög försiktigt in för att ingen skulle vakna, öppnade sovrumsdörren och ja där satt en vaken staffan med 2 vakna barn o myste i sängen o kollade på tv.. hade jag inte väntat mig så även jag kröp ner o myste en stund innan vi alla sov.

Idag har de varit lugnt här hemma, jag har varit trött. Snön har vräkt ner ute så de blev en innedag.

Vår mottagare till tv dog häromdagen så vi har inte kunnat se på tv, vi hade en gammal som vi tog fram men vi fick inte in alla kanaler där. Mest sånna kanaler man aldrig kollar på. Irriterande.
Staffan jobbarkompis hade en mottagare vi kunde låna så efter mycket om och men så fick vi den o funka o ja den hittade alla kanaler!! Men när melodifestivalen skulle börja hade staffan ännu inte fått den att funka så jag o grabbarna slog oss ner framför datorn o började se där på svtplay men efter en stund så funka de på tv så vi hoppade dit istället.

Jag tycker Darin var riktigt bra, de är sällan jag ringer o röstar på grejer på tv men ikväll gjorde jag faktiskt det. På Darin såklart. Hans röst är sjukt bra! Tror han kan göra vilken låt som helst tille n hit.

Nu belv det ett sådär lång inlägg igen som ingen orkar läsa.

Måste oxå skriva att imorgon ska sebastian spela träningsmatch mot fårösund i fotboll.. så nu börjar de bli fullt på schemat med både hockey och fotboll. Men jag tycker de är skoj o han med såklart =)


Avslutar med lite bilder..










Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Va skönt att du mår bättre nu. Ja det är många som är hostiga och snoriga. Tror iof inte det är speciellt i Slite som barnen är väldigt hostiga. Tycker det verkar vara så över lag när man pratar med kompisar. Men det är absolut jobbigt då barnen blir sjuka och behöver uppsöka lassis. Men det är tur vi har ett så bra sjukvård i landet som vi har=) Trevlig söndag på Er!!

2010-02-21 @ 08:38:34
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: terese

jag orkade läsa hela iaf.. hihi

vrken casper eller jag har fått nån info om nån match i fårösund.. han kommer bli sjukt besviken efgersom vi inte är där.. tycker det är lite dåligt av ledarna.. pratade med en annan pappa å han sa att de fått lite info om fotbollen på hockyn... synd att dom missat oss som inte spelar hockey... å det ska jag säga till dom oxå..

2010-02-21 @ 11:12:08
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Therese

haha, va det där med långa och tråkiga inlägg en pik till mig eller ? :) Jag tycker jag bara skrivit sånna inlägg på sistone :)

2010-02-21 @ 13:44:46
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0