Friday!

Steg upp kl 6 imorse. Inge kul alls eftersom Hampus är ledig på fredagar och sebastisan inte här så vi skulle inte iväg någonstans. Hade gärna sovit till halv 8 iaf.

Vi hade lite morgonmys i soffan innan de blev dags för frukost. Sen blev jag tvungen att städa hela nedervåningen.. Varför jag fick göra det tänker jag skriva nu men VARNING!! Om du är känslig, läs ej!!!

Hampus hade blöja på sig men på något sätt hade hans bajs hamnat delvis i blöjan och delvis ner på benet och foten. De hade han gått runt med lite överallt i lekrummet och sen frånlekrummer till vardagsrummet så de var bajs överallt. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till!!

Ställde iaf Hampus i badkaret, torkade upp de värsta så inte Edvin skulle åla i bajset, ännu värre, smaka på det.. Bläää!!!
Spolade av Hampus och sen blev de storstäd här kan jag lova.

Fy vad äcklig jag kände mig sen. Passade på o duscha när Edvin sov sin fm lur.
Kan ju säga som Therese sa, Nu slipper du iaf ta städningen i helgen =) Man ska alltid hitta det positiva.. haha..

Vid lunch så kom Jenny o hennes pappa hit o drack kaffe o lekte med mina barn. De tog med sig Hampus ut en stund, uppskattas väldigt mycket då jag ej hunnit det. Strålande fint väder, då måste han ju få ut o leka.

Min syster Johanna i borås har skickat en barnvagn till mig, deras gamla. Behöver ha en enkelvagn så det var verklgen snällt!!!! Den kom idag!



Börjar en film halv 12 som jag tänkte jag och staffan kan se uppe i sängen.
De är så skönt o ligga där o se film, då kan man somna när man vill.. haha..

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0