Fy tusan vad kallt det är ute!

Det blåser såå kallt ute idag! Imorse när vi gick o lämna sebastian i skolan så va Hampus ledsen o frös o ville bara hem! så vi skyndade oss hem igen.

Vi har inte gjort så mycket, sett film, målat o lekt. mellan allt sånt så måste man ju fixa mellis o lunch så timmarna flyger i väg rätt snabbt.

Staffan slutar 1 på fredgar så han hämta sebastian o även jonathan som skulle följa med hem idag.
Då slapp jag ge mig ut i den kalla vinden igen, skönt!

När dom kom hem så låg jag, Hampus och Edvin o sov på soffan. De var skönt vill jag lova.
Hampus har egentligen slutat sova middag men de h'nder ibland att han är trött o vill sova o då får han självklart det.

Barnen har varit pigga idag men hampus vill helst sitta i mitt knä jämt. De är jobbigt att inte alltid kunna ha honom där när han vill de eftersom ja har Edvin med. Edvin vill bara dra Hampus i håret så de är svårt o ha båda två i knät.. Som tur är så älskar edvin o va på golvet o leka och utforska allt!
Som jag skrivit tidigare så ställer ha sig upp mot allt men idag så började han släppa det han höll sig i.
Lite väl modigt då balansen inte är riktigt så bra ännu.. men han tränar för fullt.


Lite bilder från idag


Morgonmys =)












Kommentarer
Postat av: Therese

Oj vilket blåmärke Hampus har på kinden... Full rulle ;)

2010-02-12 @ 15:46:38
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Emily

ja du vet ju hur han är. studsar runt överallt, slår sig lite hit o dit..

2010-02-12 @ 17:03:43
Postat av: Marianne

Vilken lite dreggelpelle Edvin är då....skrattar Blir att byta tröja ofta va.... :)) kram

2010-02-12 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0