Hampus är sjuk..

Ja min lilla Hampus har feber. Fick de i lördags natt och har haft de sen dess.
I natt låg tempen på 40, han fick då alvedon. Han har även en jättejobbig hosta, typ krupphosta så varken han eller jag har sovit särskilt mycket i natt..

Sebastian kom hem igår, som vi saknat honom! Så de var mycket mys igår!

Staffan åkte hem ifrån jobbet i morse o hämtade sebastian o lämnade honom i skolan så jag skulle slippa o gå ut med Hampus. Snälla Therese tog med sebastian hem efter skolan. Tack!!

Hampus har varit ganska pigg till och från idag trots en feber runt 39.. men han har helst velat sitta uppå mig hela tiden. Funkar inte alltid då jag har Edvin också. Vad man känner sig otillräcklig då.
Nu sover iaf hampus på soffan, de behöver han.
Jenny kom hit för nån timme sen men inte ens hennes famn dög åt Hampus idag, hon som annars är favvon.

Sebastian ska äta mat hos Emil idag, han kommer säket äta mer än vad han gör hemma. Mat borta är alltid godare på ngt vis =) Men de är bra om han äter..

I Lördags så var jag hos Elin där även Malin, Johan, Ida, Adde, Anna och Tobbe var. Vi sjöng singstar o spelade ett dansspel till Wii.. Just dance tror jag de heter. Skoj var det iaf =)
Måste vi göra om!!!!

Jag var väl hemma runt halv 4.. så jag sov ganska länge på söndagen.. tur var väl de eftersom de sen blev en vaken natt med Hampus.

Har väl inte så mycket mer intressant att skriva.

Bye!







Kommentarer
Postat av: Therese

fy bubblan.. inge kul när barnen är sjuka.. :( Hoppas han snart piggnar på sig... !

2010-02-08 @ 21:18:22
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: malin

hu de e inge roligt när dom små e sjuka!! enligt stefan va alex också sjuk o va hemma från dagis i dag .. määäääääh .. hon va inte det minsta sjuk, lika go o glad som vanligt, lite snorig, men vem e inte de :/ så hon ska på dagis i morgon iaf..

2010-02-08 @ 23:42:45
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0