Kan man bli annat än deprimerad

kontot är så gott som tomt.. kan knappt ge min son den matsäck han vill ha imorgon på hockeyn..
varm oboy vill han ha, vår oboy är slut..  fick tigga lite oboy av jenny..
En youghrt o banan handlar vi o lite mackor till honom.. jag får väl nöja mig med nån macka.. viktigast är att sebastian får i sig de han beöver.. de är ju han som spelar match. jag är bara åskådare..

Shit vad deprimerad jag blir av att tänka på pengar.. hatar det!!

Dom skulle egtnligen stannat för pizza på väg hem efter hockeyn, tack gde gud så blev de inte så. Vad hade jag gjort då??


Ja jag vill vinna några miljoner.. helst idag!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det lööser sig alltid... vi hjälps åt allesammans.. ! Men jag håller med om att det inte finns nåt som är mer deprimerande än pengar. Ses i morgon..alldeles för tidigt för min smak :) Kram

2010-02-12 @ 20:46:37
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0