Kväller

Kvällen är här nu, barnen sover o även staffan.. han somna uppe med Hampus. Ovanligt va??!!
Började kolla lets dance men ville inte fastna så jag satte mig här istället.. man fastnar ju mer här så jagvetinte vad jag tänkte där.

Nu ska jag fixa i ordning lite för i morgon. Tror ingen missat det men ifall att så skriver jag det igen.
Sebastian ska spela hockey i hemse. Spelarbussen avgår från slite 08:00. Jag är lite sådär med mina lördagar, älskar o sova.. hehe.. men för barnen får man offra sig.
Jag tycker det är underbart o se sebastian glida runt på isen tillsammans med sina kamrater o bara ha skoj. Om dom vinner ör ju ett plus men barnen bryr sig inte direkt. Tur är väl det.

Dom har blivit så duktiga allihop!

Ska bli kul o göra ngt annat än o sitta här hemma.. har ju varit här med mina sjukllingar hela veckan o de blir man så seg av, behöver få komma iväg lite.

Nej fixa inför imorgon o duscha i varmt vatten så jag inte fryser imorgon.. hemses ishall ska tydligen va den kallaste på gotland.. o jag som tycker de är kallt i slites ishall..
De blir mycket kläder som gäller!!!!




På måndag ska Hampus på dagis igen, vad han längtar dit. Han älskar verkligen dagis o alla sina kompisar!


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0