Nya dagistider

From nästa vecka blir de lite ändringar i schemat på dagis. De kommer bli mycket bättre då. Hämtar hampus o sebastian samtidigt. Vid den tiden så brukar Edvin sova så då kan han sova i vagnen.
Nu när jag hämtar Hampus vid halv 3 så blir de så mitt i allt.
Först så måste jag väcka Edvin, så han får inte sova så länge som han kanske skulle behövt.
Sen så är de mellis tajm för Edvin halv 3 - 3 men de brukar bli halv 4 istället. Alldeles för nära kvällsmat..
Eftersom han alltis ska äta när vi kommer hem så kan jag aldrig stanna ute om Hampus vill leka en stund, o med alla dessa kläder så klär jag inte av för o sen klä på efter en liten stund igen, nej så kul är det inte.

När jag hämtar kl 13 så kommer vi hinna vara ute en stund med o förhoppningsvis sover Edvin så jag kan busa med de andra 2.

Idga har jag inte gjort så mycket, vilat en stund med Edvin på fm, vi har lekt lite, ätit lunch.

När Edvin somna så har jag bäddat rent i vår säng och skottat snö o sedan satte jag mig här.
Nu ska jag gå upp o väcka Edvin o klä på honom.
Dags o hämta hem busen Hampus.

Jag längtar till våren!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det kommer bli kanoners me nya tider..:)

2010-02-04 @ 16:01:21
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej hej! förlåt att det tagit sånn tid.. men nu är jag redo för design! :) hur vill du ha det? kram ida

2010-02-04 @ 17:12:07
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0