Visst är de skoj

tänk att människor sitter o läser bloggar o analyserar allt bara för att hitta ett fel man skrivit så dom kan klaga.
Klaga på att de där de är minsann fel, gör si o gör så i stället.

Om det är den Liz jag misstänker som kommenterade i mitt förra inlägg så undrar jag om även hon fått en släng hjärntvätt??!! Hoppas de inte är hon.
Jag har alltid haft så bra tankar om henne men alla är inte som man tror, de fick jag starkt bevisat i somras då jag blev sviken av en av mina närmsta vänner. Och inte ens en liten förklaring fick jag fast hon hade chansen några ggr då vi var på samma ställe. Stolthet eller svaghet?? Jag vet inte, orkar inte längre byr mig. Fast ärligt så gör de ännu ont då jag tänker på det. Men nog om det!

Dagen har varit bra men stormig =) Hade turen att möta upp Therese vid dagis o bad henne hoppa in i bilen o vara vid Edvin medans jag o Hampus gick in på dagis. Självklart gjorde hon det. Ville inte gärna ta ut Edvin i stormen. Måste man så måste man men denna gång slapp jag.
Erbjöd henne såklart skjuts hem och hon erbjöd mig morgonkaffe. JA TACK!
Så jag och Edvin stanna några timmar, åkte sen hem o åt lunch.

Efter en stund kom Jenny, Daniel o Jennys pappa hit o drack kaffe o Jennys pappa lekte med Edvin o sen även hampus när han var hemma igen. Dom gillade honom båda två.
Eftersom dom var här så slapp jag ta med Edvin ut i stormen igen. Lyx idag =)
Tack barnvakterna!!

Läste ett inlägg där en tjej skriver att hon har ont om pengar o så även vi denna månad, vi är ju aldrig rika men efter jul har de varit hemskt. hatar att vara sååå fattig.

Men jag är glad att jag är så rik på annat.

En underbar sambo som gör allt för mig o älskar mig precis som jag är. Massa kärlek till dig Staffan!
3 underbara pojkar. Busiga, söta, bästa barnen. Älskar er!
Och självklart alla mina vänner, ni vet vilka ni är..
O sist men inte minst, min mamma som alltid ställer upp, Jenny som även hon alltid finns där!

Underbara människor allihop!

Ska nu kika på tv en stund.


Kommentarer
Postat av: Jag håller med Liz

Det är inte lämpligt för en 8åring att läsa dina vänners bloggar. Du säger att han frågar varför den skriver så osv. Hur förklarade du Elins blogginlägg om den trashiga tjejen som köper trashiga skor som passar ihop till exempel? Mobbing är okej mot vissa eller vad ger det honom för budskap? Jag undrar om du inte har bättre saker för dig när du har dina barn hemma än att skriva/läsa blogg. Dyrbar tid jo tjena.

2010-02-03 @ 21:30:06
Postat av: Anonym

okej, då är de nog inte den Liz jag trodde för hon är vän med Elin. Om du inte förstår det så har jag ett omdöme och kan avgöra vad som är lämpligt och ej!

2010-02-03 @ 21:59:41
Postat av: Emily

Såg nu att det inte var samma person som skrev. Vem du/ni än är så har jag ett omdöme!

Jag skulle aldrig låta honom läsa ett inlägg som är olämpligt. Han sitter som sagt inte vid datorn o surfar runt.

2010-02-03 @ 22:08:56
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Jenny Hallgren

Min pappa är en riktig lek farbror =)

Han tyckte att dina barn är underbara och det

är dom också =)

2010-02-04 @ 13:24:15
URL: http://hallgrenjenny.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha...så blev min blogg indragen?? tror ni seriöst att Emily skulle säga till Sebastian: kolla här, vad elin tycker e trashiga skor. ni e ju bara för roliga. Tänk er för väl. Eller ni tycker kanske att jag skall börja tänka på att "sebastian eller någon annan liten kille/tjej kanske läser detta nu... bäst jag skriver om mulle meck och fotboll" haha. låt emily göra som hon vill med sin son och låt mig skriva blogg på mitt sätt!!!!

2010-02-04 @ 23:25:58
URL: http://guteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0