Äntligen helg!

Jag älskar helg och brukar förknippa det med sovmorgon. Sån tur har jag, Staffan stiger upp med barnen och jag brukar så dova. Ibland lite för länge. Skönt då men jobbigt för jag blir såå seg hela dan sen.
Men imorgon blir det ingen sovmorgon. Sebastian ska träna hockey, börjar kl 9. De är jobbigt o stiga upp tidigt men då blir iaf inte hela dagen förstörd.

Staffan och Sebastian var nere ikväll också o spela lite hockey. Det var skitkul tyckte dom båda så de kommer bli fler ggr.

Jenny sover här ikväll, hon o sebastian ska ta bussen till stan imorgon o äta på mcdonalds och se på bio. Alvin & gänget 2. Sebastian längtar.

Skönt när Jenny är här, för hon umgås så mycket med barnen och dom bara älskar henne.
Ikväll så la hon hampus och de var helt okej för honom.
Moster jenny är toppen!!

Vad vi andra ska göra imorgon em vet jag inte, men är de bra väder hade jag tänkt föreslå en låååååångpromenad.

Kolla nyss tv tablån o de är bara skit på tv som alltid på fredagar. Men jag ska väl sätta mig o zappa lite innan sängen. Staffan sover som en stock på soffan =)


Vi har köpt en ny kökslampa, beställde från jotex. Väldigt fin tycker jag.
ska se om jag hittar en bild på jotex sida som jag kan lägga in..

Ja så ser den ut.



Trevlig helg alla!


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Fin lampa=) Trevlig helg!

2010-01-16 @ 08:15:04
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: Anna Ahlvin

Dom är ju så fina dom där bilarna=) Finns även som jättefin sänglampa tips Ha en fortsatt trevlig helg! Kram

2010-01-16 @ 22:46:11
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: Jenny Hallgren

Klart att jag är toppen :D

Jag bara älskar dina underbara barn..

Så glad att jag har dom i mitt liv <3

2010-01-17 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0