bilder





Hampus som varit rädd för dammsugaren så länge jag kan minnas har nu börjat övervinna sin rädsla.
Känns skönt.



Malliga Edvin =)

 
Gullungen.. här ser man hans fina tand uppe med.. den fjärde tanden har precis brytit igenom så den syns nog snart med.



Är det inte helt underbart att få äta själv =)





När han var klar så belv det raka vägen in i duschen, men kul hade han. Jag med för den delen.

Hampus somnade vid matbordet igår, kvart i sex. Vi gjorde allt för att väcka honom men han stensov! Reagerade inte ens när vi sa godis.. de brukar annars få halvsovande barn att vakna.. hehe.. 
Inte så bra att han somna så tidigt. Kl 21 var han nämligen pigg igen. Så lite välling och mys sen sov han efter en timme igen.

Igår städade vi äntligen bort julen, har kanske lite små grjer kvar. Brukar hitta nåt lite hit i dit ett tag efter man tro man fått bort allt =)
Ska ännu byta gardiner i köket men eftersom jag skickat efter nya så väntar jag med det. Hoppas nu bara dom nya gardinerna blir så bra som jag vill..

Idag händer inte så mycket. Snöstorm ute, så jag och edvin håller oss inne tills vi ska hämta Hampus på dagis.

Sebastian fick sin andra spruta igår men eftersom han är vid Andreas denna vecka så var han med. Allt hade gått bra iaf. Han är såå duktig!

Imorgon är de dags för Edvin att få spruta nr 2. Är lite nervös faktiskt..

Ha en trevlig dag!

Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0