Edvin sover uppe

Ja ikväll har vi för första kvällen lagt Edvin uppe i sängen. Brukar annars ha honom nere i vagnen tills vi går och lägger oss. Då bär vi upp honom i sin säng. Han har sovit i den sen han föddes så han är ju van vid det, jag tror han sover bättre om han ligger där hela tiden. Så slipper vi bråka med honom sen..

Dagen har varit bra idag, Hampus har varit vild som alltid men ändå mer hanterlig.
På fm så lekte vi lite, sen pysslade vi, målade, klippte o sånt =)

De var så kul så efter vi hämtat sebastian i skolan så fortsatte vi, grabbarna fixade o hade sig, hampus tröttnade först. Lagom tills jag kom på mer o mer jag skulle testa. jag är så kass på o göra grejer. Skulle behövt gå en pysslingskurs.

Sen hade vi gympa, de är min nya grej. Jag vill ju så gärna röra på mig. Men just nu finns de ingen tid att gå på gympa, ut o gå skulle jag börja med. Det har blivit nån enstaka promenad, men när det är så här kallt så är de inte alls skönt o gå en långpromenad så de får bli till skola, dagis o affären.
Så ja kör gympa hemma lite då o då. Barnen älskar de. Ganska hög musik och så gör barnen som jag, idag så körde sebastian oxå ett pass då han var ledare. Han är riktig duktig med kordination o sånt.
Riktigt skoj kan jag säga!!

Ikväll när barnen somnat så målade jag fotoramar. De ska nu torka o imorgon ska jag måla dom igen. Hoppas de bir bra. Jag målade 2 ikväll, har ytterligare 7 ramar att måla. O alla ska målas 2 ggr.

Känns som ett svamligt inlägg men de får det vara. Är trött som tusan.





Elin, Tänker på dig!! DU fixar detta!!!


Bye!


Kommentarer
Postat av: Elin

men ojojoj vad mysigt ni verkat ha det!! de där med gympa lät ju super kul!! kan se det framför mig:) hehe. Du får be Staffan filma någongång.

2010-01-26 @ 22:58:45
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Emily

Nej du Elin, de blir inget filmande här inte =) Gympan kör jag när debara är jag o barnen hemma. Inga åskådare.. haha..

2010-01-27 @ 08:56:10
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: malin

Vi vet va ni bor Emily mohahahahahahahahahahaha :D vi kan ju alltid smyga och kika in genom fönstret :)

2010-01-27 @ 14:35:48
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Jenny Hallgren

Skulle du låna mitt wii?

Jag hittade mitt spel till mitt wii fit

och sen har jag ju det andra träningsspelet också..

Kramar

2010-01-27 @ 17:07:14
URL: http://hallgrenjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny Hallgren

Bara att säga till när du ska ha det..

Jag får skicka med andra spel också för jag

antar att Sebastian kommer också vilja spela..

Antingen får du hämta det här eller så får

jag och mamma ta det till Slite..

Det ordnar sig alltid... Kramar

2010-01-27 @ 20:50:04
URL: http://hallgrenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0