...

Känner mig idag som en fet gris! Nej men jag måste verkligen börja röra på mig, äta bättre osv.. annars lär jag sluta som en fet gris och det är inget jag trivs med..
Imorgon efter sebastian är lämnad i skolan så tar jag o de små barnen en promenad innan vi traskar vidare till musiklekis. Har ju en hel timme tillgodo där.. är ändå bara jobbigt o gå hem, klä av barnen för att klä på dom så snart igen.. sen ska jag börja tänka på vad jag äter o bara unna mig gott på helgen. Måste bli bättre på det!

Måste oxå skriva att jag idag gjorde dillstuvad potatis med lax! Fruktansvärt gott o enkelt.

God natt


Kommentarer
Postat av: linda

Jag tycker att du är fin som du är men vet hur man kan känna sig. Jag har hållit mig ifrån gottis i 11 dagar nu, tagit någon extra promenad i veckan och redan gått ner 1,5 kg. Att dra in på gottis och ta raska promenader låte´r som en bra idé!! ses imorgon på sången

2010-01-11 @ 22:59:45
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: elin hejdenberg

När jag gick ner 30 kg (innan Maja) så åt jag mindre portioner, ingen läsk eller godis. Va jag godissugen köpte jag såna physallis å det gjorde att jag inte va godisugen längre. Å jag måste gå ner i vikt nu.. SUCK! Vi gör det tillsammans Emily! =) KRAMAR

Fast vet du....du är såå fin precis som du är!!

2010-01-12 @ 07:42:43
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: elin

jag tycker verkligen inte att du e fet men vet att du själv inte gillar det du ser i spegln just nu. så fortsätt gå ut å gå... du mår inte bara bättre av att du kommer närmare den kropp du önskar utan din hälsa blir ju så mycket bättre. Jag skulle med behöva röra mig mera för min hälsa är långt ifrån toppnivå just nu;9



Shit va gott det lät med dill potatis och lax.. mumsigt värre

2010-01-12 @ 12:08:17
URL: http://guteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0