...

Förra inlägget skrev sebastian eller han sa vad de skulle stå o så skrev jag mest. Han skrev ngt ord hit och dit.
Han är redan i bloggvärlden, tycker de är superkul o stå bredvid när jag kollar in lite bloggar.
De brukar låta då här då:
Vems blogg är de, vem är de på den bilden, varför står de så??

Nu är staffan o barnen i ishallen o åker skridskor, Hampus vill ju så gärna kunna åka själv så de gäller o träna o träna, snart så kan han nog stå själv. jag och Edvin är här hemma i värmen sålänge. Ska fixa maten så den är klar när de kommer hem igen.

Vi har varit en sväng i lärbro med hos Linda, de ska låna sebastians gamla bilsäng till liam. Vi kommer inte använda den till Edvin så kul att nån kan ha nytta av den istället för att den bara ska ligga på vinden.
Vi fikade o hade de trevligt =)

Igår kväll hade vi guitar hero och singstar kväll här hemma, vi sjöng alla 3 som galningar (jag sebastian o staffan) När kl var 12 så var sebastian så trött så han hängde över mikrofonen.. haha.. vi gick alla 3 upp o la oss i vår säng. De är mysigt o ha sebastian vid oss ibland. Ända tills hampus vaknar och också vill komma in, då blir de trångt.

Ikväll åker sebastian till sin pappa igen.. veckorna han är hos mig flyger iväg.. vill inte att han ska åka men de är ju så det är.. Han har d ebra där men inte saknar jag honom mindre för det..

Hoppas de inte kommer mer snö nu, går knappt o ta sig fram med vagnen i detta väder.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0